יום חמישי, 5 בפברואר 2015

ארוחת יומולדת 77 לאמא שלי - מזל טוב לילדה גדולה...

בשבת האחרונה התכנסנו אצל אחי במבשרת כדי לחגוג במזל טוב יומולדת 77 לאימי היקרה. ערכנו ארוחת צהריים משפחתית בהרכב מלא. גיסתי המארחת עמלה על רוב האוכל, אני עזרתי קצת, ואחרים נתנו יד בדברים אחרים, כמו קינוחים, אלכוהול ועוד.

הנפשות הפועלות בארוחה - בלי לציין שמות, רק תארים: אמא שלי - כלת השמחה ; אחותי הגדולה ובן זוגה, אחי הגדול - בעל הבית, גיסתי, 2 אחייניי, אבא של גיסתי וזוגתו, אחות של גיסתי ; 2 אחיינים נוספים, חברה של אחייני ; אחותי התאומה, גיסי, עוד אחיין. ואני. סה"כ ספרתי 17 איש.

אז כרגיל באירועים משפחתיים כגון אלה היה הרבה הרבה אוכל. מהארוחות שאם רוצים לטעום מהכל, צריך ממש לקחת כף אחת מכל מנה, כדי לא להתפוצץ בסוף הארוחה.

אנ'לא נותן מתכונים אלא רק מציג את התפריט הצנוע...

לפתיחה:

מרק עדשים עם בשר טחון של גיסתי.


סלט חסה עלי בייבי עם קרוטונים וגבינת סנט-מור של גיסתי.


קרפצ'יו אינטיאס של כותב שורות אלה.


קבב אינטיאס ועשבי תיבול עם מטבל יוגורט ולבנה של הנ"ל. אין צילום. fuck שלי.

לחמניות home made של אחות של גיסתי.




תוספות:

מאפה חצילים ועגבניות של גיסתי.


מאפה ברוקולי של אחות של גיסתי.


תפוחי אדמה קטנים אפויים של גיסתי.


קרם ירקות שורש (תפו"א, ארטישוק ירושלמי, שומר) שלי.


ריזוטו פטריות של גיסתי.



מנות בשריות:

שוקי עוף בגראם מסאלה (שאני כתשתי) וסילאן של גיסתי.


שוקי עוף בשום, ג'ינג'ר ודבש של גיסתי.


רוסטביף אנטריקוט של גיסתי.




מנות אחרונות:

עוגת בראוניז שוקולד ואגוזים של אחותי הגדולה.


פאי תפוחים של אחותי הגדולה.


טארט לימון של גיסתי.


סלט פירות של אחייני.



נראה לי שלא שכחתי שום מנה. כמו שאפשר להתרשם היה כאן מגוון לא קטן.
אני אישית טעמתי ממש מכל המנות, פרט לעוף בשום ודבש שמשום מה דילגתי עליו. תכל'ס הכל היה טעים מאד.

מה שנותר לי לסיום זה לאחל לעצמנו עוד הרבה הרבה שנים של ארוחות יומולדת משפחתיות כאלה, עם אוכל טוב, חברה טובה והרבה שמחה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה