יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

בשר משובח במיט מרקט - נכון לעכשיו האיטליז הפייבוריט שלי

אחרי שבפוסט הקודם כתבתי על גלידות הרגשתי צורך מיידי לאזן, ולכן הנה משהו קטן על בשר.

מיט מרקט - Meatmarket הוא איטליז/חנות בשר מזן חדש שנפתח בתחילת השנה בשוק הכרמל בתל אביב.
הוא ממוקם ברח' יום טוב בשוק הכרמל, רחוב שיש בו לא מעט איטליזים (סימטת הבשרים).

המקום מהווה שינוי מרענן לחנויות הבשר המיושנות שיש בשפע באיזור. איטליז חדש, נקי, מסודר, כמעט היי-טקי.

אחד השותפים הוא השף ירון קסטנבוים.

הייחוד של המקום הוא שהם מביאים נתחים שלמים של בקר ממגדלים ספציפיים ומיישנים אותו באיטליז.
הם בעצם מוותרים על המתווכים שהם משווקי הבשר ולכן המחירים לא יקרים בטירוף, למרות שהבשר איכותי ביותר וסופר טרי.

יצא לי לנסות את המוצרים שלהם בכמה הזדמנויות. בכולן האיכות הייתה פשוט יוצאת מהכלל. נתחים באיכות הכי טובה שאפשר להשיג בתל אביב רבתי. תענוג לחובבי בשר.
אפשר להשיג גם חלקים פחות שגרתיים, כמו Skirt Steak, פלאנק, פיקניה ואחרים.

יש להם גם מנות שהם מציעים על הדרך, מהמטבח שלהם. הייתי שם מתישהו בשישי בצהריים וטעמתי מנת שווארמה טלה שהייתה מעולה.

בשרים שלהם שקניתי ובישלתי בבית, למשל:
נתח קצבים, שייטל, סינטה, בשר צוואר טחון (עם שומן כבש), אוסובוקו עגל, פיקניה, Flank (פלאנק - נתח מהבטן התחתונה של הבקר).

מבחינתי, נכון לעכשיו, כשאני מחפש נתחים איכותיים, ואני לא מסתפק בחנויות הבשר השכונתיות שלי בגבעתיים או בחינאווי, מיט מרקט הוא ה-מקום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה