יום שבת, 14 בנובמבר 2015

אמיליה שוקולד - בוטיק שוקולד משובח בגבעתיים סיטי

אמיליה שוקולד - Emilya Chocolate Passion - הוא בוטיק שוקולד שפועל כבר כמה שנים ברח' כורזין בגבעתיים, שם מעבירים השוקולטייר המוכשר רונן אפללו וצוותו סדנאות שוקולד (השף קונדיטור אלון גולדמן), קורס שוקולטייה מקצועי בחסות ולרונה ועוד. יש שם גם מפעל שוקולד בו מיוצרים פרילינים, טראפלס, חטיפי שוקולד, מאפים, עוגיות, עוגות ועוד.

למה אני כותב על זה?
כי מתישהו בקיץ פתח רונן אפללו חנות בוטיק של אמיליה שוקולד ממש לידי, ברח' ויצמן 13 בגבעתיים, ובחודש האחרון, גם יצא לי לראשונה לנסות את התוצרת. מה אומר? שוקולדים הכי טובים שטעמתי בארץ. אני לא מתיימר להיות מומחה גדול. אני מעדיף באופן אישי שוקולד מריר כמובן, ומה שטעמתי באמיליה היה פשוט תענוג. טעמים מדויקים. מרקמים מעולים.



ב-3 הפעמים שקפצתי לקנות פרלינים היה שם רונן המאד נחמד, שידע לכוון היטב לטעמיי ולייעץ כשרכשתי פרלינים כמתנה. בפעמים שהייתי נתן לי רונן לטעום כמה וכמה פרלינים על חשבון הבית, והוא עושה את זה עם כל מי שבא לחנות, למיטב התרשמותי. מה שאני רכשתי בכל הפעמים זה מארז של 12 פרלינים שעלותו היא 60 ש"ח. יש כמובן אפשרויות נוספות למארזים גדולים יותר, או לרכישה בבודדים.

הפרלינים המצטיינים לטעמי היו פרלין ממולא קרמל מלוח, פרלין במילוי בירה לף, פרלין קפה ופרלין במילוי חמאה מלוחה ושוקולד מריר. מעולים אחד אחד.
יש גם פרלינים של שוקולד חלב, במילוי פירות ו"פרליני השף" שמשתנים לפי גחמות השוקולטייר. פעם אחת היה פרלין במילוי טחינה (!) שהיה מוזר אבל מעניין וטעים, ופעם נוספת פרלין במילוי לימון ונוגט.
יש גם חטיף ממכר של שקדים בציפוי קרמל ושוקולד.



בקיצור - מי שלא מכיר, כדאי שיכיר, ודאי אם מדובר בחובבי שוקולד. אחלה מקום. אחלה שירות. שוקולד ברמה הכי טובה שאני טעמתי במחוזותינו.
אז עזבו אתכם משוקולדים בלגיים עם סניפים מפונפנים בת"א (ליאונידס או דסקלידס), מרוי שוקולד, ואפילו מאיקה שוקולד שכבודה במקומה... קפצו לגבעתיים. נכון לעכשיו, זה כנראה המקום היחיד בעיר שעומד בסטנדרטים הכי גבוהים בארץ בתחום שלו. (עם כל הכבוד ל"מנה הכי טובה ביקום" של הסביח של עובד...).




אוגוסט 2017:
בשבועות האחרונים המקום סגור. לא יודע אם זה לצמיתות או לרגל חופשת קיץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה